Virtualni asistent

Virtualni asistent je osoba koja stručno obavlja poslove administracije i organizacije te srodnih područja u svom vlastitom prostoru. Vrlo lako preuzima Vaše pozive, mailove i svu poslovnu dokumentaciju, održavanje baza podataka, pisanje dopisa i sl., a radi onoliko koliko ga angažirate i trebate (od par sati do par tjedana, mjeseci….). Glavna karakteristika ovih usluga je što se većina poslova obavlja telefonski, preko e-maila ili skype-a.

Usluge virtualnog asistenta najpotrebnije su malim i srednjim poduzetnicima koji bi korištenjem ovih usluga uštedjeli vrijeme i novac. Na ovaj način poduzetnici plaćaju konkretno odrađen posao kad im je to zaista potrebno, prema obujmu odrađenog posla i stvarno utrošenom vremenu. Ovako se smanjuje stres i povećava efikasnost poslovanja naših klijenata.

Osim malih i srednjih poduzetnika i velike tvrtke ponekad trebaju virtualnog asistenta, posebice na području organizacije evenata.

Ukoliko je potrebno, asistent može doći i na Vašu lokaciju i u Vaš ured i tamo odraditi posao kojeg tražite. Često je to slučaj kad se radi o zamjeni tijekom godišnjem odmoru ili usred bolovanja zaposlenika.

Administrativne usluge

  • Poslovna komunikacija – pismeno i usmeno
  • Izrada poslovnih dopisa, obrada teksta i prijepisi
  • Plaćanje računa Internet bankarstvom, Prikupljanje ponuda i analiza cijena
  • Briga oko nabave uredskog materijala, Nabava i slanje poklona, čestitki, pozivnica…
  • Priprema dokumentacije za računovodstvo i suradnja s računovodstvom
  • Izrada i ažuriranje baze podataka (Excel tablice i grafovi, Access baze podataka, izvješća i sve ostale poslovne evidencije)
  • Izrada Power point prezentacija i održavanje sastanaka
  • Prijave i odjave zaposlenika, odlazak u institucije(FINA, Porezna uprava, Zavod za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, Pošta, Banke, Ministarstva)
  • Zamjena tijekom godišnjeg ili bolovanja
  • Savjetovanje u admnistraciji tvrtke, organizacija vremena i poslovanja

Ukoliko tek otvarate obrt, d.o.o. ili niste sigurni koji biste oblik organizacije otvorili, mi ćemo za Vas prikupiti i pripremiti sve potrebne informacije kako biste lakše donijeli odluku. Također, pripremit ćemo za Vas dokumentaciju kako biste se lakše posvetili početku poslovanja i onome što Vam je zaista važno.

Knjigovodstvene usluge

  • Vođenje kompletnog knjigovodstva za obrtnike i poduzetnike koji se bave isključivo uslužnim djelatnostima.

U ponudu uključeni obračun plaća, priprema izvještaja, predaja obrazaca, te korištenje E – porezne.

Organizacija evenata

Obzirom da je organizacija svakog eventa prilično složen proces, SIT pruža usluge kompletne organizacije koja obuhvaća sljedeće stavke:

  • Ideja i koncept eventa – ako nemate ideju i niste sigurni kako bi event točno trebao izgledati, mi ćemo Vam dati prijedloge i predložiti čitav koncept eventa.
  • Planiranje svakog detalja – Za svaki event potrebno je definirati mjesto, vrijeme, sudionike i svrhu. Naša briga je pronaći idealan prostor i definirati idealno vrijeme, angažirati kvalitetne i stručne suradnike, a pritom ostati u okvirima financijskog plana koji je dogovoren s klijentom.
  • Dogovori, sastanci i dokumentacija – kako svaki event zahtijeva međusobnu suradnju više stručnih osoba, mi smo tu kako bismo ih sve povezali i sa svakim pojedinačno dogovorili detalje oko eventa te prikupili svu postojeću dokumentaciju potrebnu za event.
  • Realizacija – glavni cilj cjelokupne organizacije je uspješno organiziran event na zadovoljstvo svih sudionika. Ukoliko bi došlo do bilo kakvih nepredviđenih problema tijekom eventa, potrudit ćemo se uspješno ih riješiti kako bi event protekao bez dodatnog stresa za Vas.

Ukoliko planirate bilo kakav event; poslovne sastanke, sajmove, kongrese, prezentacije, domjenak, festival, izložbu ili radionicu,  obratite nam se i prepustite sve u naše ruke, a mi ćemo za Vas odraditi sve do najsitnijih detalja uz kvalitetan tim i omogućiti Vam lijepu uspomenu, ugodne trenutke i poslovni uspjeh.